Nowości
Kubek niekapek ZoLi BOT fioletowy
Kubek niekapek ZoLi BOT fioletowy
88,90 zł
szt.
Fotelik Dream Lx 15-36 kg Minnie
Fotelik Dream Lx 15-36 kg Minnie
72,00 zł
szt.
Fotelik Dream Lx 15-36 kg Frozen
Fotelik Dream Lx 15-36 kg Frozen
72,00 zł
szt.
Fotelik Beline Lx 9-36 kg Minnie
Fotelik Beline Lx 9-36 kg Minnie
214,00 zł
szt.
Fotelik Dream 15-36 kg Ferrari Corsa
Fotelik Dream 15-36 kg Ferrari Corsa
78,00 zł
szt.
Elodie Details - Organizer Zip&Go Dot
Elodie Details - Organizer Zip&Go Dot
81,96 zł
szt.
Skip Hop - Etui na butelki Hearts
Skip Hop - Etui na butelki Hearts
77,10 zł
szt.
Fotelik Befix Sp 15-36 kg Ferrari Black
Fotelik Befix Sp 15-36 kg Ferrari Black
197,00 zł
szt.
Jak kupować?

Jak znaleźć szukany produkt?

Asortyment sklepu podzielony jest na kategorie tematyczne, według wieku i według producenta.

Aby przejść do wybranej kategorii tematycznej należy kliknąć na odpowiednią kategorię w menu po lewej stronie lub najechać na słowo PRODUKTY w pasku menu u góry - wtedy rozwinie się mapa kategorii, z której należy wybrać wybraną pozycję.

Jeżeli chcesz obejrzeć produkty danego producenta, najedź na zakładkę PRODUCENCI w pasku menu u góry. Rozwinie się lista wszystkich producentów, których produkty posiadamy w naszym sklepie. Wybierz interesującego Cię producenta, by zobaczyć wszystkie jego produkty dostępne w naszym sklepie.

Można również skorzystać z wyszukiwarki, wpisując w niej konkretne słowo, np. nazwę produktu, numer katalogowy lub słowo, które może wystąpić w opisie produktu. Wyszukiwarka znajduje się na każdej podstronie, po prawej stronie u góry.

Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem. Na stronie produktu znajdziesz informację o cenie produktu, jego dostępności i terminie wysyłki. Możesz również zapoznać się z opisem i zdjęciami produktu.

 

Jak skompletować zamówienie?

Jeżeli chcesz dodać produkt do koszyka, kliknij na ikonę DO KOSZYKA na stronie produktu. Jeżeli chcesz przejść na stronę Koszyka, kliknij na link KOSZYK w prawym górnym rogu lub w boksie po lewej stronie nad Kategoriami.

Jeżeli chcesz wrócić do zakupów kliknij KONTYNUUJ ZAKUPY. Gdy będziesz miał w koszyku już wszystkie produkty, sprawdź jeszcze raz jego zawartość. Możesz zmienić liczbę zamawianych sztuk danego produktu. Zmianę liczby sztuk zaakceptuj klikając na PRZELICZ.

Następnie należy wybrać sposób dostawy i formę płatności, które znajdują się pod koszykiem, zaznaczając odpowiednią opcję.

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz go w przeznaczonym do tego polu.

Po wypełnieniu wszystkich pól naciśnij ZAMAWIAM.

 

Jak złożyć zamówienie?

Po kliknięciu na przycisk ZAMAWIAM w Koszyku zostaniesz przeniesiony na następną stronę, na której zdecydujesz w jaki sposób złożysz zamówienie: rejestrując się, logując się w sklepie lub bez rejestracji.

Jeżeli nie masz konta w naszym sklepie, możesz się zarejestrować, ale nie jest to obowiązkowe, zakupów można dokonać bez rejestracji. Jeżeli rejestrowałeś się już wcześniej, zaloguj się wpisując adres email i hasło.

Jeżeli rejestrujesz się lub kupujesz bez rejestracji, zostaniesz poproszony o wpisanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:

  • dane kontaktowe: imię, nazwisko, telefon, e-mail
  • dane adresowe: ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto, jeżeli zakup jest dokonywany na firmę, należy wybrać opcję Firma i wpisać nazwę firmy oraz NIP
  • inny adres wysyłki: należy zaznaczyć to pole jeżeli przesyłka ma być wysłana w inne miejsce niż wyżej podane Twoje dane. Należy podać również numer telefonu osoby, do której adresowana jest przesyłka, jest to potrzebne dla sprawnego dostarczenia przesyłki

Pod formularzem kontaktowym znajduje się pole, w którym można napisać dodatkowe uwagi. dotyczące zamówienia Jeżeli jesteś osobą prywatną, a życzysz sobie fakturę VAT, wpisz to właśnie tutaj.

Jeżeli się zalogowałeś, dane będą już wypełnione, sprawdź tylko czy są poprawne i aktualne.

Następnie należy zaakceptować Regulamin sklepu PlanetaDziecka.pl i nacisnąć przycisk PODSUMOWANIE.

Strona Podsumowanie to już ostatni etap przed złożeniem zamówienia. Tutaj jeszcze raz można zobaczyć listę zamówionych produktów, adres i podstawowe informacje o realizacji zamówienia. Upewnij się jeszcze raz czy wszystkie dane są poprawne. Jeżeli nie, to wróć do poprzedniej strony klikając na przycisk WSTECZ. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij na ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

 

Złożyłem zamówienie - co dalej?

Po złożeniu zamówienia ukaże Ci się strona z potwierdzeniem dokonania zamówienia z wskazówkami i informacjami dotyczącymi dalszego przebiegu realizacji zamówienia lub jego finalizacji (np. dane do przelewu jeżeli wybrałeś płatność przelewem).

Potwierdzenie złożonego zamówienia zostanie również automatycznie wysłane na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.

O każdej zmianie statusu będziemy informować mailowo.  Wiadomość z pierwszą zmianą statusu powinieneś dostać w niedługim czasie po wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Jeżeli złożyłeś zamówienie wieczorem lub w dzień wolny od pracy, spodziewaj się pierwszej zmiany statusu na następny dzień roboczy.

Jeżeli nie dostałeś maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź czy przypadkiem nie został przeniesiony do działu spam w Twojej skrzynce pocztowej, gdyż czasem może się to zdarzyć. Gdyby jednak go tam nie było, skontaktuj się z nami.

 

Mamy nadzieję, że rozwialiśmy Twoje wątpliwości związane z dokonywaniem zakupów w naszym sklepie. Jeśli jednak coś jest niezrozumiałe lub napotykasz jakiekolwiek problemy podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl